allså shit

okej okej .... Ni komenterar ju aldrig !
ni måste ju göra d , börjaa komentera kära söta bloggläsare .
men har åkt hem t min pappa , har match mot råsunda allså
råttsunda , men va ju tvungen att åka t min tråkiga pappa
mina match kläder är där så hade inget val .
Idag när ja va inne på fb hände d saker , kommer aldrig glömma , omg d är 
inte saant , nåra av er vet om d (mina kompisar ) 
omg guud är så glaad !;D 
jajja men jag är taggad inför imorn nu ska jag vila å sova snart  
puss ♥


bjuder på den så mobba mej inte !


Kommentarer
Postat av: vendela

fin blogg <3

2010-09-18 @ 21:54:57
Postat av: sama

tack sötnos !

2010-09-18 @ 22:15:18
URL: http://seessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår hemlis)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0